Fina ting till mitt fina hem!

Dess köpte min snälle sambo till mig igår...jag valde han betalade..hihi....älskar dem men ångrade att jag inte tog någrar "höga" ljus hållare med oxå...blir nog någrar till nästa vecka....o så hann man en snabb visit på Hornbach imorse med. Någrar ljus som passar perfekt till min nya cult o någrar klappar...ja ibland har de fina billiga grejjer med..de där horbachtarna.

Ja just det...fick en tidig julklapp till lillemannen fr. bror o hans Emma i helgen..Tack så mycket! Lillemannen behövde en ny overall då hans "nya"  har blivit för liten! Vi köpte en blå Pop overall till honom i oktober o det skulle jag aldrig har gjort! Han växer så det knakar! Så nu blir tradera härnäst för det overallen....den " nya nya" e fr. Didriksson o den e så fin så fin...tack snälla bror o söte Emma! Ni e bäst!


Det finast av allt e att man kan byta ut de fyrkantiga ringar till olika färger..
efter säsongen o det...min nya favvo pryl hemma..


varm o goa med rosa detaljer...visst kan killar har rosa!...lite grann iaf.


en tidigt klapp till mig...fr. mig själv=)


o en till killen...kopparna e beställda fr. extrafilm.com...supersnabbt leverans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0