Fyndar på tradera...

Blir snart galen av allt springande här hemma....alla e sjuka här men killen åkte o jobbar ändå...misstänker att han har det betydlig lugnare på jobbet än iaf. Ena stunden så spiller lillemannen vatten..ena stunden e han o klättra på stolen...tösen gapar att hon inte vill sitta ensam i vardagsrum..ja så håller det på hela tiden...men nu har nästan alla vi som e hemma fått i oss frukost....oj lunch menade jag..visste inte att klockan var så mycket...lillemannen vill inte äta o det e super ovanlig...han e annars en matvrak. Han hade ju så hög feber i helgen...förkyld o snorig...växtvärk tror jag han har med...stackars buskillen...

Petra::: sätter ut de här bilder till dig om du e intresserar.....köpte den för 550  kr fr. tradera förra säsong (ny)..jag vet idiotiskt med tanken på att i affären så säljer de dessa betydlig billigare...men ville så gärna har den förra året o de helt slutsålda då....


stl. 80...150  kr vill jag har i så fall...hade den förra vintern till Cevin. Då var han 5 månader...




dessa har jag ute på tradera stl 80 på overall o stl 50 på mössan...tänkte på dig med trodde att du vill säkert har rosa till tösen....
http://www.tradera.com/P_op_vinteroverall_stl_80_o_P_op_mossa_NYSKICK_-auktion-80104579


men de här nedan e stl. 92.....



http://www.tradera.com/P_op_vintersett_stl_92_NYSKICK_-auktion-80106157


o så en marinblå med dubbla dragkedjan oxå
http://www.tradera.com/P_op_vinteroverall_stl_80_-auktion-80105240

blir inte de sålda kan du får den marinblåa för 150 kr (520 kr köpt i år)...
den turkosa med mössan för 300 kr (850 kr köpt oktober i år)....
o de röda settet för 500 kr (ca. 1200 kr förra vintern...ej använd i år)....
vill rensa o göra platser för nya plagg;)

värsta business women här ju..hihi


pöss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0