Influensa!

Ja då e man konstaterar i att jag har fått influensa jäkel!!!! Ont i hela kroppen ändå ut i fingertopparna...har haft det på känning i någrar dar nu men tog ju värktabletter som har hjälp något...men i dag e jag dålig....f_n ! f_n! f_n! o idag skulle jag för första gången jobbar på ett nytt stället....va tycker ni...skulle jag ändå gått någrar timmar eller nått? Jag fick nästan ingen sönm inatt. Var så varmt....Jag känner mig så skyldig då jag lovat de på förskolan att jag skulle komma. De hade redan hoppas på att jag kunde har kommit redan förra tisdag. Såg så fram att träffa det thailändska barnet som jag ska jobbar som språkstöd med. Känner mig så dum men tänkte att jag inte en chans skulle klarar av ens en timme där...o osjyst att sitta där o ev. kunde smitta någon.

Trots värk i kroppen åkte jag ändå till arbetsförmedligen för att skriva in mig. Det e den enda chansen jag kan göra....man vill ju får igång sin A-kassan så fort som möjlig. Första gången i mitt liv o jag e glad över att har varit med i facket o sånt. För jag har struntat i det innan. Nu blir det ännu lite mer medicin o sängen för mig. Tur att Jimmy e ledig idag så han kan stojja med barna. Då de oxå e hemma idag. Bägge e oxå sjuka o snoriga men jag hoppas verkligen att de inte åkt på influensa de med. Risken e ju stor men än så länge e de en aning piggare än mig.


glass går alltid ner..lite grann iaf. (med strössel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0