Män!

Oki nu har jag ju som sagt en av världens bästa sambo men en sak som jag börjar blir riktigt riktigt trött på e hans matlagning! jaja vet att många män vet säkert inte ens vad man gör i köket förutom förvarar sina öl...men Jimmy e duktig på att laga mat men hans rätter e väldigt begränsade...marinerad stek kött med klyftpotatis med nått sås till..eller köttbullar o jo spagetti oxå...det e verkligen hans signatur rätter. Så idag blev det  de först nämnda...en sånt karl som lagar mat...tur jag har....älskar honom a lots! men han ska nog får en kokbok till julklapp tror jag....


..visar stolt upp sin "dagens fångst"....tröttis liten Karlsson efter första dag i förskolan igår...

=)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina armband, vill också ha!!!

Klart vi ska ses, hemma hos dig eller på stan??

2008-12-03 @ 19:27:24
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0