Morgonstund...

denna morgon börjar som de andra helg mornarna...nämligen den viktigaste startar-kaffe till mamsen...sedan kan jag komma igång...bolibompa/julkalendern för barna..o frukost i sängen....Jimmy jobbar helg så han e redan uppe sen länge...vinkar hejdå vid 8.30 så nu e det bara jag o barna i våran varma säng...

känns pirrig att tänka på att jag ska jobba på ett nytt ställe i förskolan på tisdag....blir jag en stödperson då? Ska jobbar som "tolk" för ett thailänska barn...en tre åring...eller en extra resurs personal kanske det kallar....för bara för ett barn...de  ska upp till Gunnebo slott o träffa tomten så det lär blir lite att hålla reda på...hatar första dag på ett nytt ställe där man inte kan namnet på barnen o personal...hatar att vara ny....funderar på att ringa min gamla "chef" på bemanningen i Backa....men jag hatar att blir uppringd samma morgon som man ska jobbar..ja ni vet...stressen av att man ska jobbar idag eller inte o om barna ska var en hel dag på förskolan eller inte o annat.....o så nu har vi skaffat en hund som skäller så fort han inte ser oss....va har vi/JAG egentligen dragit oss in i....jag o mina idér!


Tam (not) som en höna?....identitet kluven hund....super lugn hemma o helt galen ute...
dock e han bara 7 månader...men tror att han e värsta pittbullen när han e ute.....
Familjens "Cola light" som Bella kallar honom för..=)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0