Rolig hobby!

Hejsvejs! Idag var det andra vecka på inskolningen av lilleman....uff! så han grät då jag lämnade honom en stund...nåväl det e ju måndag så han har ju varit ledigt o det...imorn e det två timmar så hoppas det blir bättre....

Jo min nygammal hobby e att jag älskar att fixa naglar men en budget varient då jag inte har alla produkter hemma..idag fixade jag min brors söta flickväns naglar medan hon visade upp sina nya produkter fr. Mary Kay...blir en julklapp till killens mamma o någrar julklappar till mig=)...o så fick jag en produkt gratis då jag fixade hennes naglar...hihi tjänster o gentjänster....

Så e det nån som vill vara extra fin nu till jul så hojar till...jag fixa naglarna till billig peng;)....amatör e jag så sånna där förlängningar kan jag inte än...jag behöver många träningar o behöver då frivilliga händer!


Emmas händer....blir ju bättre med träning...


Mina egna händer...e ju svårt när man gör det på sina egna händer..(inte världens snyggaste händer dock..hihi)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är gärna testperson.....

2008-12-08 @ 20:39:43
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0