stress stress...eller halvstressig iaf.

halvstressig då jag ska senare ikväll fixa jansson o tar med till svärisarna imorgon samtidig som jag ska jobbar tills kl. ett....tomorrow...allting sker imorn känns det som.

vart duktigt o fixade tippning på mina egna naglar...blev bra om man får säga det själv...slagit in de sista klapparna men kom på att vi har glömt att köpa någrar till...men lönen e på väg såg jag för en stund sen så det blir bra det....med tanken på att min så kallade chef glömde o skickade in min tidsrapport förra månad! världens sämsta chef...ha vet ni hur han yttrade sig sist...ja jag bry mig verkligen inte om eran avtal o uppsagning..det där får ni banne mig tar reda på själv för jag har ju min egen uppsägning att tar hand om...wow! va betryggande att får höra det.....i vanligt fall så skulle han har fått en fet utskällning av mig men vill inte förstöra min dag o min julstämning så det blev att svepa snabbt upp kaffe o sticka fr. fika rummet.....

vill köpa så många klappar till men Jimmy vill bestämd inte att vi skulle göra det då han vet att de jag tänker köpa klapparna till inte förtjänar det....ska nog lyssna på honom denna gången.....

Ha en skönt måndag!

Kommentarer
Postat av: Petra

God jul på er!!!

Ska vi ses i mellandagarna???

2008-12-23 @ 11:24:28
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0