Struligt torsdag!

Oh! min dan startade helt knasigt...blev väckt kl. 7 av pappa som ville att jag skulle komma in o hjälpa de lite o att cheferna o de fr. facket skulle komma idag o pratar om våran uppsägningar osv.....blev ledsen då jag inte kunde skolar in lillemannen idag....men var ju tvungen att går på de där tjatiga möter...Så Jimmy fick vara med lillemannen ist. Men så ville Cevins avdelning att han skulle blir hämtade redan kl 12 (var tänkt att han skulle vara till kl.14)... för "hans "fröken e sjuk..Tänkte först att  jag förhoppningvis skulle hinna hem o fixa någrar saker innan jag hämtar honom...TRODDE JAG....

Väl hemma i ca. 1 timme var det dags att hämtar Bella fr. förskolan....ville hämtar henne redan samtidigt som jag var o hämtade Cevin men de hade just satt sig vid matbordet o skulle börja äta...Cevin fick inte äta med!...då han var så ledsen!...tänka sig va!

Hoppas kvällen blir bra MEN så kom jag nu på att jag har glömt att köpa det röda sidenbandet till Bellas Lucia klänning...o så var det tänkt att jag skulle åka o leta efter en luciakrona till henne med...så det får blir glitter i håret bara imorgon....

Helt flummigt inlägg men det e så jag känner mig idag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Skulle vi komma imorgon??

2008-12-11 @ 20:48:44
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0