Dag o natt!!

Allting går i ett just nu! Ledigheten försvinner o dagarna flyger förbi! Hade svårt att bestämma om Sthlm:s resan (nagel kurs) men nu kom vi fram till att jag o mannen skulle bilar upp. Då flyget passar inte överens med tiden som jag ska vara på kursen. Måste iså fall boka hotell o annat onödig utgifter. Så barna får vara med mormor o morfar medan jag o Jimmy kör upp till huvudstaden!

Nästa månad ska vi lägga handpenning till Thailand resan! Ska försöka åka ner dit varannan år om ekonomin tillåter. Vill att barna ska lära känna mina släktingar o sin del av det thailändska med. Viktig för oss att de vet att de har släktingar o familj därnere med! Massor kärlek o värmer av folk som bry sig om oss om inte annat.

Nu é värme tillbaka till Svea igen! Kanske blir en bra sensommar väder trots allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- ah tiden går för snabbt dessa dagar!

2009-08-18 @ 18:52:41
Postat av: Anonym

- ah tiden går för snabbt dessa dagar!

2009-08-18 @ 18:52:46
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0