Myggbett!!!!

Ohhhhh!!!!!  Myggor dras till mig!!! Jag har alltid haft det problemet att myggor äääälllllskarrrr mig! Jag får det första bett/bettar!!!...Mannen tror jag e galen men efter alla år tillsammans så vet han att det är sant. Det e ngt. med mitt blod som de gillar. Såg faktiskt en dokumentär om det för någrar år sen...om varför myggor dras till vissa. Det e ngt. med kroppstemperatur o färg eller så..

Va ju o plockade blåbär hos svärisarna i tisdag o det e där ifrån jag har fått de flesta myggbetter...har smörjat in mig i tigerbalsam...tack för den! Just det! Bra restips e att har med sig den om du ska ner till varma länder. I Thailand finns det gott om tiger balsam då det är där det egentligen kommer ifrån från början. Effektiv som bara den!

 
Den jag använder är en annan...från nått hälso stället i Thailand som mormor brukar handlar sina örter mm,.
Men den ovan är nog det som säljs i Sveige....

Kommentarer
Postat av: patrik

Mygbett är sjuukt jobbigt(A)

2009-07-10 @ 00:38:09
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0