tekniska problem...

Hade problem med datorn igår därav tysnaden. Dags att köpa en ny samt backup. Är så rädd att alla mina miljoners bilder ska försvinna för gott!

Vädret i Gbg behöver väl inga uppdatering. Samma hela landet antar jag.

Det var ju tänkt att vi skulle åka Danmarks båt på lördag men eftersom vi ska vara hundvakt så får det blir en annan gång. Gick liksom inte ändra på det eller...strulet som jag skrev tidigare...

Vi har ju skaffat ett lite akvarium till barna...inte bra då det inte finns nått glasskiva på. Lillemannen är där hela tiden o stoppa in saker o leker! Vi hade en gigantisk akvarium förrut men den sålde vi för det var verkligen för stort. Fast det är hur fin som helst med fiskarna o det.

Ska får i mig lite frukost sen får vi ser vad dagen har att erbjuda!


Redigerat av mig..amatör...jag vet...

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja det hade varit fint :)

2009-07-23 @ 16:12:18
URL: http://curly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0