Jobb o annat!

Vart o lekt med barna en bit hemifrån. Det finns så fina nya lekplatser runt omkring våran bostad. Så det är verkligen bara välja o vräka. Väl där mötte jag den person som jag fick jobb hos i Backa bemanningen. Pratade om jobb o hon berättade om kraftig besparing...som alla andra stället. Blev lite depppad av det. Men hon e så goa. Så hon sa att när jag vill jobba igen så slår en pling! Grejjen e att många tror att jag är efter ett hel tids jobb (vore bra det med!) men jag vill i första hand har deltid jobb där jag kan känna mig att jag orkar tar han om min familj efter jobbet med....konstig formulering men ni förstår va...

Kanske är jag bortskämd men jag har alltid kunnat fixat så att våran barn alltid kunnat går lagom med timmar per dag i förskolan. Jag har jobbat heltid o vet hur trött man kan vara då. Vill kunna hämta barnen tidig o sen komma hem o fixa middag o hinna vara med de en stund innan läggdags. Mannen min är så söt. Han vill inte att jag ska jobba...hmmm...men jag vill gärna tjäna egna pengar o bidra familjen med det ekonomiska med.

 Kram kram :)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0