Snart Lucia!

Tänk att nästa lördag e det lucia...fredagen den 12 ska tösen o lillemannens förskolan har lucia firande. Ser så fram imot det! Luciaklänningen har jag redan beställt till Bella så det e bara kronan kvar...hittade en sidan på nätet som säljer sånna..Oh! hoppas det finns kvar...jag som tänkte vara ute i gooooddd tid iår.

Ja just det... det förskolan eller den avdelningen som behövde tolk ringde idag. De ville att jag ska komma in redan nästa vecka men jag vet ju inte riktig hur det blir med min nuvarande jobb..så tisdagen den 16 dec. ska jag börja ist. Då ska de till Gunnebo (kom inte riktig ihåg om det var slottet)...o så ska de träffa tomten....det låter härlig tycker jag.  Det e en flicka på snart fyra år som behöver språk hjälp....så bra sa jag då...Bella e ju oxå snart fyra år o hon e oxå tvåspråkig. Så jag kan ju verkligen har någon att jämföra med om man säg så....

Ja..idag e verkligen min dag. E på bättre humör o nu ser jag ljuset igen...nåväl så nere var jag ju inte..hihihi. O så fick jag veta att det företaget jag jobber nu på kanske kan blir uppköp av en...så vi kanske kan fortstta ändå....men jag tror ärligt tala inte det...det e bäst att man garderar sig iaf.

So long!



ingen bra bild alls..men det e renar....på Liseberg i lördags..
stackars renar...det var ju så blött o kallt...de stod ju bara stilla...helt stilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0