tröttis

Jag e mild sagt trött men mina darlingar e det mosatta. Tösen går runt o sjunger medan lillgrabben rullar runt på sin gåstol. Vill tar en siesta...ska tar en kopp kaffe...men det hjälper säkert inte. Still looking grey outside...solen skymte i ett par sekund sedan försvann den.....fick foglossning tidigt då jag väntade lillgrabben o det sitter litet kvar...så när jag går mycket då gör den sig påminn....gick ju upp för en heldunder brant backe i dag då jag hämtade tösen fr. förskolan med barnvagn o två kasse matpåsar...härligt!

Jul på Liseberg har verkligen blivit en tradition för min familj.....vinter e mysigt då man kan vara inne o mysa med sina kära.

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0