avslutning...

va på en så kallade avslutning middag som vi thailändare själv anordnade för våra killar (fotboll lagen)....trevligt. De bor på min gamla skolan, nämligen Katrinelund gymnasiet..oj så många minner det poppade upp när jag var där... många många många goa minner....

Vi hade gjort det så mysigt...de andra lagen blev så smått avis kan man ju lugnt säga...men självklart så delade vi med oss drickor o mat till de pojkarna som vågade komma fram o fråga. Båda till de o deras vänner. Snäll ska man vara. Dela med sig till andra som har det mindre. Det känns gött i hjärtat. God natt kära folk. Bilderna dröjer men jag e så trött så jag orkar tyvärr inte ladda ner de nu...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0