God morningggg!!!

Jäpp jäpp vädret e toppen idag igen...slutade med att jag stack till sängen direkt o efter trekvart brottande med ungarna somnade vi allihop i våran säng...icke ovanligt. Förutom ryggvärk o sånt på morgonen men hey det e ju mysigt att sova som om man vore i en sardinburk. Please please please låt det vara lagom att göra idag..vill så gärna titta på en match i dag vid tjugo i sex. Men sånt tur har inte jag. Tre dagar kvar tills semester om man bortsett fr. idag (om jag överlever dagen). Nån som jag vill jobbar extra denna vecka kanske? vika tvätt, tvätta, stryka tvätt i stora stora stora mängder inom ett tidspress dessutom. Om du får lunch e det inte säkert heller. Så jobbar vi...men men man ska inte klagar för jobb har man iaf. o det betalar ju räkningar som man tycks har överflödet av. (inte lika mycket dock om jag inte shoppar så mycket)...måste ju leva med!

Have a nice day folks!



           Cevins stora paket (en polis bil) kul när bor man i en lägenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0