hejsan hoppsan fralla la la laaa

det går Bella o säger jämt..tcker det e så skoj. Efter jobbet idag begav vi the family till allrum för att inskaffa ett par nya skor till tösen...igen..(sist köpte vi ett par i lördags) men hallå det e ju rea överallt o det finns ju sånna där som jag som låter sig lurade på.  Sen kollade vi på en fotbollmatch på kviberg med...måste ju supporta sina landsmän. Det e ju gothia cup veckan nu. Självklart vann pojkarna 4-1...inte illa va.

Jobbar hel dag imorn..e ju så van att slutar kl tre men men det går det med. Beställde hem nya linser i fredags o idag fick jag de. Snabbt! men så som jag e så klickade jag hem fel sort...typiskt mig!

Ska försöka laga lunch tills imorgon nu om jag hittar nått i kylen...känns rätt tomt. Oj då nu sitter killen o måla dotterns naglar..hiihihi Var e solen förresten? E det någon som har sett den?

over and out for now kära folk....
llillpojkens hår e så lång nu så man kan ju sätta en tofs..så gulligt men det tycker nog inte han då han ryckte bort den inom millisekund.

Kommentarer
Postat av: Linnea

När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs billigast. Det kan nämligen skilja mycket mellan olika butiker :)

Skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-15 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0