home sweet home

Oh! så många project jag har i huvud som jag vill göra här hemma..bla. ska min byrå i vardagsrummet målas vit..äntligen ska jag göra det...förhoppningvis under semestern...alla papper ska organiserar i ordning o alla alla kläder ska vara på sin plats o ev. nya smarta förvaringar till mina dusintals skor o väskor ska fixa....men tiden går ju fort när man e ledig så vi får ser vad man hinner med. Sista dan på jobbet imorn innan ledigheten..ska nog bjuda de andra på tårta (de andra e min bror o en kollega till, de som inte e på semester ...hihihi)mysig hörna brorsan o hans flickvän har hemma hos sig o självklart stormtrivdes Bella då vi var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0