I am back!

Fick laddaren igår! Gick fort att beställa fr. Dell! Shopping var det ju igår med. Inte konstigt med allt rea överallt. Fyndade massor o vill har ännu mer men man måste ju behärska sig...nånting som jag e dåligt på ibland. Nästa vecka börja ju tösen på förskolan igen så då har jag ju ännu mera ursäkt till mera shopping...hihihi Hon behöver ju kläder elr hur=).

Tog min allra första körlektion i bilskolan igår...gick superbra. Läraren e så snäll o det kändes bra...fasade för det först...behöver nog ca. tio lektioner elr mindre sade läran. Blev så glad att han inte sa tjugo elr så! Teroin har jag ju gjort men den har gått ut så nu måste jag göra det igen. Ska strax boka tid för teori. Måste ju har körkort när man har barn...kan ju inte sitta o väntar på killen jämt. Vill kunna åka o handlar själv med barna o sånt. Viss kan man göra det nu med men att tar bussen med två barn e icke lätt.

Skönt att bara vara hemma o mysa idag. Killen kom just på lunch så nu sitter jag o barna o titta på filmen Alvin...igen...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej!

Det är alltid kul med nya läsare! :)

Kolla med vårdcentralen först, för BVC (om de tar det på allvar vill säga) kommer iaf skicka dit dig. Såret kom efter att hon fick TBC-vaccin och nu är gropen lika stor som hennes tumme och skert 1½ cm djupt och varigt. Ett barn ska inte behöva bli nekad vård!

2008-07-30 @ 17:25:34
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0