pic. update...

    
Fikade på cafe´Carnival..de har superstor glas meny som ni ser...lilleman var oxå nöjd då han fick smaka/äta den.
  Stackars kanin (enligt bror min som har jobbat som enhetsansvarig på Liseberg får kaninerna bara vara i dräkten tjugo minuter i taget ...tur det!

 Den här hatten köpte min mamma till Bella i lördags då de var uppe i Sthlm (hm)...Bellas favvo just nu.

     Dessa tre fick jag i fördelsedagpresent...de 2 första kommer fr.  side and sally (tror jag det heter...internet shop)...den tredje e nog fr. kappahl.

        Dessa ville följa med mig hem i tisdags....fr. Kappahl i sisjön allihop....köpte med ett par ljusa beige shorts men den  har jag redan hunnit invigas. (alla var på halva rea pris)

    Dessa fick följa med redan i lördags=)...kappahl o lindex e de ifrån.

  Måste bara får visa denna coola hund bur som mina föräldrar har köpt till sin hund..finns i olika   storlekar. Denna e medel. men tyvärr så kostar de ju en del peng med annars så skulle vi oxå köpa en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0