tjoho...

nu e vi hemma igen...fick supergo mat hos brorsan o super super god hembakad tårta! Efteråt åkte vi en långt sväng till någrar goa vänner o hämtade en försenad present till lille pojken...sedan...övningkörde jag fram tills för en stund sen...o donkan på vägen hem oxå...ush måster skärpa oss vi e ju stammis där....nu ska vi mysa med en varm kopp kaffe( jo så sent) men det e gött....måste fixa lunch tills imorgon med..ojdå...nu blev jag småstressad igen..knäppa mig.....ha en trevligt forts. på kvällen....



Denna fina usikt e det fr. våra vänners stora altan! Vill oxå bor så...så avis...men men en dag har väl jag oxå en eget litet trädgård att mysa i. (älven ser man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0