Today is my birthday!!!

26 år e jag i dag....dagen startade med en budapest tårta o god kopp kaffe. Mamma kom tidigt förbi o grattade o lånade våran spis då deras e sönder...hon lagade mat till 30 pers! Pojkarna fr. thailand lagade hon lunch för...på knappt trekvart..e man van som henne så går det undan..

Senare åkte vi o tittade på finalen på Heden. Vi vann!!! Gud så duktiga dessa små killar e...fällde någrar lyckotårar..så stolt man känner sig fast man inte ens känner de personligen. Efteråt drog vi och åt lunch på en grekisk restuarang..kommer inte riktigt ihåg vad den heter men den ligger på kungstorget..bredvid saluhallen..supergott o så ett  gott vitt till maten..oj va lull lull man kände sig. Sitter hemma nu o gotta sig med resten av tårtan. Brukar bjuda hit folk på middag o sånt när jag fyller år men iår så orkar jag bara inte..vill bara ut o äta gott med family ist...o förstås shoppingen=)


Kommentarer
Postat av: Petra

Heeej!!

Du har hunnit med att skriva många inlägg ser jag!!

Grattis på födelsedagen!!!

Kram från oss!!

2008-07-19 @ 21:27:59
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0