Blogg torkan...

Ingen vidare lust att blogg....men jag lever....nästa vecka börjar förskolan...sommaren e kort! Mina Pappa känner en som har en restuarang ute på Särö...eller känner o känner...men hur som helst..de behöver extra personal....vette jag vad de vill har hjälp med..diska kanske=(...men två timmar resan dit med kollektive é ju inte toppen när man har två barn i förskolan...allting går men restuarang tider passar kanske inte folk med barn....jag tänkte mest på om det blir kvällar då mannen min slutar oftas kl 20 själv...finns ju inte nån föskolan i våran närhet som har kvällsöppet precis....

Vart mycket handlande på sistone...inte bra för plånboken!! Igår fyndade dock mamma min massor när vi var i Frölunda...ett super kap var en jacka fr. MQ...ord.pris 1150 :- sen blev det halva ord. pris o sedan halva rea pris...superbra...dock fick jag för en gång skull ingenting med hem men tösen plockade ihop en del...jäpp det ska börjas tidigt...=)

Tror det blir en sväng till matbutiken strax...vi ska har kräftskiva i kväll hos mamma o pappa o jag ska står för pasta sallad a la Souvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0