Hej mina vänner!

Solen skiner himlen é blå va é livet härligt då! Idag mår jag hyfsad bra. Svårt att sova på nätterna med två troll sparkande i sängen! Ja bortskämd é rätta ordet för mina älskade barn!

Nagelfixar igår....såg att jag fått många konkurrenter på blocket...haha jag hade ju det bästa, billigaste priset. Tror nog att många som fixar naglar blev sura på mig. Men nu har så gott som alla som har sina annonser på blocket sänkt sina priser med så plötsligt så har jag inga kunder alls....men det e lugna puckar så länge...jag vet ungerfär hur jag ska får upp fartet igen...behöver handmodeller som jag kan fixa olika fina naglar med olika dekorationer på...de flesta vill bara har vanligt fransk....men nu har jag någrar som gärna ställer upp....då kan jag börja skapa konst!...eller nästan iaf....saker som jag beställt har inte kommit än..sak blir så rolig!

En runda till Netto senare...behöver fylla på mat förrådet..igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0