Tröttis...

Jobb jobb o jobb men ack så KUL!!!! Imorgon väntar nya utmaningar!!! Ser halv imot det!!! En go tjej som jag gjorde återbesök på...hon fick filning samt fyllning med gele på hennes gamla akryl naglar. Mycket jobb men resultatet blev toppen om man får säga det själv. Dock är det så att jag näst intill hatar akryl,,,iaf. när man ska tar bort det...för det sitter som berget!!! Som att slipa på hårt härdad porslin....tycker att min filmaskin är bra men akryl är ju en jättebra material som håller så bra men att tar bort en bra akryl kan tar tid! Så säger väl inte en BRA nagelteknolog men jag är bara ÄRLIGT!...men det é väl det där med träning....träna träna träna o träna....


Akryl grund med gele fyllningar....



Mitt eget verk=)....förlängning med vita tippar o gelen på...som många många många gillar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0