Ullared så klart!

Vi tog en dagstur till Ullared. Jag mådde egentligen dåligt o lillemannen med! Oansvarig är det inte om ni tror det..hihi. Lillemannnen kunde sova gott i bilen då han hade så ont i magen o fick aldrig ro hemma!. Tills slut kom jag på att vi kunde väl sätta oss i bilen o köra i väg nånstans. Vet att det brukar alltid fungar. Väl i bilen sade mannen att vi kunde väl köra till Ullared...javisst, tyckte jag då! Det var egentligen en rent chansning...men på nått sätt så blev lillemannen piggare då han fick sova i bilen.

Vi gjorde en snabbt runda vid barnsockarna o någrar byxor till barna. Det var nog det snabbaste o billigaste runda nånsin i Ullared för oss! Har nu bestämt med mannen att vi själva ska dit länge fram så vi kan tittar på våra egna saker som man vill har.

Så nöjd att vi har köpt saker som é löjligt dyra i affär. Typ halk sockar för 11 kr på Ullared...vanligt pris i Gbg ca. 30 kr eller så. Höstvantar osv. som barnen förbrukar under hösten. Vantarna har ju ALLTID en tendens att komma bort i förskolan.

Såg att mina Nails saker har kommit o väntar på att blir hämtad av mig fr. posten. Spännande! Vi har redan varit ute en runda på gårdarna o tänkte egentligen åka in till Lundby badet men lillemannen har slocknat...redan!...Han é verkligen inte an vid värme!


So long folks!


Kommentarer
Postat av: Tippie

Hoppas du får en bra dag!:)

2009-08-06 @ 12:12:28
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Jasså, tack ;)

2009-08-06 @ 21:46:37
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0