Vet någon vad de vill blir när de blir stora?

vet någon vad de vill blir när de blir stora? Det e min stora fråga just nu. Jag känner mig orklös, rastlös o helt enkelt LAT! Måste måste måste rycka upp mig! det e inte så att jag e deprimerade (stavning?) eller så. Det e bara det att jag vill så mycket på samma gång men jag vågar inte tar den där ytterligare ännu ett steg till för att angagerar mig helt enkelt...känner press men samtidigt inte...Oh! svårt att förklarar. Man blir ju påverkade av att man borde tar det jobb man kan får så fort som möjlig då flera tusen andra människor e oxå arbetslösa eller komma att vara....det e den pressen jag känner nu. Men samtidigt så känner jag en enorm stöd av främst eller rättare sagt enbart fr. Jimmy...han vill att jag nu ska tar det lugn o vara helt ledig med barna. Vill med det men samtidigt så känner jag det där som jag skrev här ovan.

Nej nu ska jag surfar runt bland bröllop sidorna o drömmer mig bort lite. Nu när alla i familjen sover så ska jag sätta mig framför burken o slappa i lugn o ro utan någon som drar i mig...eller ropa efter en fr. toan! =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0