Another Day In Paradise..

Morgonpigg idag! Vart uppe sen mannen åkte hem ifrån (05.30). Har suttit o gått igenom räkningar o divs. roliga (not!) saker....måste beger mig till banken snartttt...har ju bytt efternamn så jag behöver nytt kort o sånt. Kan ju fixa via internet men så go som jag é har jag lyckas spärrat internet dosan....igen.....zzzzzz.....blir ju trött på mig själv ibland....

Oh! nej kom ju på att vovven är här så nån bank besök blir ju nog inte av idag heller...¤suck¤....

Denna "morgonpigghet" kommer absolut att slår tillbaka....kommer sannolikhet blir sömnig framåt lunchen...ja, jag é som ett barn....¤gäsp¤....

Lillebror fyllde ju oxå år...en vecka innan min fördelsedag...så detta fick han av oss.







Med andra ord...sånt som jag själv skulle har köpt om jag skulle studerar nu till höst....
(Convers pennväska, Convers skrivbok, mini överdragspennor, en mapp med dragkedjan...samt en spargris till ölkassan=)....allt hittar man i Bokia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0