Bränd!

Va o badade i går igen. Vi solade inte alls men väl hemma e vi röda som kräftor båda två..mannen o jag. Barna hade vi såklart smörjat in massor men oss glömde vi av. Det svalkade så gott i Bansjö o då tänker man inte att solen tar på en.

Mulet idag men på "min" schema blir det Allum strax. Lillebror fyller år nästa vecka...så svårt att köpa en present till honom....men vi hittar nog nått!

Va mamma galan verka rolig! Kanske blir det nått för mig nästa år! (Ni mammor som bloggar vet säkert om det galan...)


Fransk på mig! Sommar fräsch!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Illa. :P Hoppas brännan lägger sig lite snart... Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-05 @ 11:09:15
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0