En Mammas Liv!

Sitter o njuter av mitt eget tid framför burken....tvättning é igång. Orkar inte med tvätt i stugan i dag. Sist höll jag på att hoppa in i tvättmaskinen då barna klagade, busade o var griniga efter den näst sista omgången ner till tvättstugan. Men samtidigt så var de så tålmodiga. Regnet öste ner o de bara hoppade in i sina galoner utan klagomål. Det var ju så tråkigt för de att mamma tvätta....så visst förstår man de små busar....

Känns segt idag...kommer ju inte in på mailet så jag kan ju in bokar in mina kunder! Måste hittar ett bättre lösning på detta. Ekonomisk förlust blir det för min del när spray mail inte fungerar. Konstig att man nu för tiden är så beroende av det tekniska världen.  Hur gör man förr? Folk ringer ju nästan inte varandra längre...eller de yngre generationer iaf. Sms:a o internet blir det iaf. mitt sätt att kommucerar med yttre världen...


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Tack för din kommentar:) Ja, tvätta gör man ofta när man har 2 små sessor..hihi

2009-07-28 @ 13:29:07
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0