Frisk fläkt!

Njut av blåsten! Jag tillhör de som svettas oftast o blir lätt varmt av mig. Så det är verkligen skönt när det fläktar gött. Visst vore det kul med sol o värme när det är sommarlov men det kommer nog...hopppas det.

Ringde o frågade runt om kampanjpriser för flygbiljetter till Thailand. Helt oki pris! Så om ni är intresserade så ligger priset på 4900 kr/biljett inkl.skatt nu under augusti-oktober...det är en thailänsk resebyrå som ligger i Sthlm som har de priserna. Minns inte riktigt vad den heter då det var mamma som gick in på deras hemsidan men bad mig ringa. Ska tar reda på det...

Hade man haft si så där 30 tusen liggande hemma o allt räkning är betalda...ja då hade jag slagit till...hihi dreams ya!


Bild som inte har ngt. med inlägget ovan att göra....=)....våra bestman o en glimt av näbben i rosa...
i kyrkan...(the wedding)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0