Hemma igen innan nästa stopp!

Kors! va tiden går fort!!!!! Har köpt fina presenter som lillebror ska får sen....han fyller år idag. Hoppas han blir nöjd! Är så svårt att köpa till JUST han! Sen ska jag fixa thaimat som vi ska tar med till hans lägenhet. De e uppe i Sthlm nu men mamma o pappa ska hämtar upp de fr. stationen sedan.

Gött med avkoppling. Vi funderar själv på att tar en tur ut till mannens farmors sommarstugan på Stockevik (nära Lysekil) väldig snart. Mannen min ska som skrivit innan jobba den kommande  helgen IGEN! Stackarn! Men han har ju tur med vädret iaf. (när der regnar så är det ju lättare o inte såååå tråkig att jobba då)..

Hämtade just ut den nya UV-maskinen o divs. tillbehör till naglarna. Ska äntligen sksriva ut flygblad så mannen kan sätta ut på jobbet.

Tänkte på en sak! Hur mammorna nu för tiden är tvungen eller vill hittar på massa extra knäck när de är hemma med sina små. Jag tycker det ärr hur bra som helst! Tjänar extra samtidig som man kan vara med sina barn o jobba hemifrån är nog det bästa jag vet! Bland annat så känner man sig trygg o samtidig har koll på hushållet m.m. Går allting bra så kan man ju göra en karriär av det!

Det är så synd att det barnskötar programmet jag läste verka inte löna sig alls!!! Dessutom blev jag ju skuldsatt med studielån med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0