Huller om buller....

Det e lite kaos på min blogg just nu...kul med koder o det...riktig sköj när jag får till det. Äntligen har jag hittat rätt stl. till header. Dålig att fråga om råd så jag testar mig fram ist. Kul!

Hämtade barna fr. mamma o pappa runt kl. tio imorse. Kändes konstig att inte har bägge barna hemma. Det gick riktig bra då lillemannen sov kanske endast tio minut napp igår innan lämningen till mormor o morfar. Fick samtal av mamma igår kväll att båda barna hade slocknat vid halv tio. Strålande för att vara helg!

"Inffyttnings fest" var supersköj...Det blir absolu flera ggr. ute o pataja nu då jag vet att övernattning gick så bra!

Måste använda våran presentkort på Heaven 23 o bio väldig  snart! Vad finns det för roliga filmer på bio nu för tiden? Är riktig bonde på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0