I´m back!

...fy va man skäms...ju äldre man blir o specillt nu när jag har två barn så får jag så enorma skuldkänslor när jag köper saker till mig själv!....men så fort det är ngt. till barna så betalar jag mer än gärna o dessutom innan jag ens hinner blinkar!....

Köpte hem lite divs. lådor som jag kan förvarar mina nagel grejer...lite dyrt på Ålens tycker jag för en simpel genomskinlig nessesär o dessutom verkade den lätt skör...men jag ville verkligen har en genomskinlig o hittade inte billigare någon annanstans..så det blev därifrån ändå...(50 kr/st)...

Och så backade jag in i en typ planka som märkerade linjen om man säg så...TUR I OTUREN säger jag bara! Jag kunde ju har backat in i en annan bil!...blev inte nått större märker men mannen blev nog lite sur...då han sade stopp flera ggr..hihihihi...

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Jovisst är det så, men ändå viktigt att unna sig själv saker ibland också. Även lite egentid ibland:)

2009-07-26 @ 15:26:54
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Som du sa.. tur i oturen.. Kunde ju gått värre, positivt tänkande e alltid bra ;)

Hoppas du får en bra dag!



Kramis

2009-07-27 @ 08:58:28
URL: http://anderspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0