Inbjudan....

Väntar på att mannen ska komma hem...han har blvit så flitig att han numera promenerar fram o tillbaka till o från jobbet varje dag. Har han bestämt sig för ngt. så går det inte att rubba (ibland).

Fick reda på att bror min har skaffat barnvakt till oss!!! jaha tänkte jag....har ju glömt bort att vi e bjudna till inflyttningsfest hos vår vän D imorgon..vi har som sagt inte varit med o pataja med våra vänner...ja i flera år nu...D ringde mannen min igår o sa att nu har vi inga ursäkter längre!!! Bra formulerat hörridu!! Ursäkter att man vill vara med sina barn samt har jobb att sköta o sen inte orka flänger runt efter jobbet e väl inga ursäkter.....egentligen så menade han inte så men det var klantig sagt tyckte jag ;)

MEN omtänksam av de att de verkligen tjatar o antränger sig så att vi för en gång skull ska kunna vara med de! Vi har tur att har sånna vänner/familj!

Och nu nu till ngt. helt annat...


Lillemannen fick blåsa ut sina ljus...2 år....tiden går...


Sista dag i förskolan o firade sin födelsedag fick han med!
(förra vecka)

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vilka söta bilder :)

2009-07-09 @ 19:14:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Okej :) Tack! :)

2009-07-09 @ 19:17:37
URL: http://mikaelagradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0