Mat!!!

Jäpp äntligen har jag tagit "oss" i kragen o handlat hem mat så det räcker åtminstone två veckor framöver! Va så duktigt med det...förr i tiden...haha...men nu e man så bekvämt av sig så det blir spring till affärn var o varann dar..inte så bara för ekonimi förstås!....

Svärisarna var på besök igår...huaaa orkar inte ens nämna hur det gick....ja "svärisar"....

Ja vad ska man hittar på med barna nu när de har lov då....mannen min e så goa. Han fick ju första ching! när det gäller semester men han gav bort den här perioden till hans kollega ist.!!! Tja vi skulle ju ändå inte resa bort eller så....plus jag hade sagt till honom att han  kunde spara någrar dagar till jul o det...vad tänkte jag på då! Så helt mannens fel e det ju inte heller!...fast jag menade inte att han inte skulle tar någrar semester alls nu till sommarn...Män!

Ungarna sitter bredvid mig fin på rad..haha de e la för goa. Leker så bra tillsammans...tur det! Då jag verkligen inte e en helt galen lekmamma!...men måttlig iaf.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0