Mätt o belåten!

Fortfarande hos mamsen. Har ätit gott o tagit det lugnt helt enkel! Satte ut en annons på blocket i går ang. min nya hobby "naglarna" fick tre svar hittils. Helt oki för mig. Lite nervös faktiskt. För tänkt om det inte blir bra o så. Efter någrar dagar så kanske det lossnar o det. Många tankar i huvud. Men min senaste kund är jättenöjd. Hennes naglar har hållit väldigt bra! Hon har t.o.m. gjort reklam för mig o skaffat ev. en ny kund.

Jag tycker att man ska tar det lugn i början. Man måste veta att sin produkt o tjänst är bra. Tänk om resultatet blir fin när man är klara men sen blir det inte så hållbar efter någrar dagar! Ja rykte går ju. Så man ska helt klart vara ärlig o säger till sina kunder direkt att man är en nybörjare! Oh! va jag tycker att det är så rolig! än så länge iaf....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0