Storm, vind o orkan!

Så har det varit hela dan i dag!. Bråk o strul som sedan löste sig till slut! Ingen idé att går in på det kan bara kortfatta att det var om svärisarna. Trött på de är det minsta jag kan säga.

Kylskåpet fyllda, barna glada, mamma likaså. Pappa Jimmy är på bio med sin svåger (min lillebror=)...Bror min ville bjuda Jimmy på bio o självklart gick det bra för mig...haha..de behöver alltid min "tillåtelse" enligt mannen min..hihi. Dessutom är D. (bästa vännen) med. De tre musketörerna.

Var o hälsade på mannens farmor tidigare idag.. siggen go dam som är så pigg o alert för sin åldern! Cyklar fram o tillbaks Hisingen o Majorna är lätt som en plätt för henne (hon är närmare 70 år)...om inte mera om jag inte minns fel.

So long!



Fina mannen min!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hihi tack :) Vi kallar också våran skrutta för Bellabus ;)

2009-07-21 @ 00:03:26
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Tack så jättemycket!

2009-07-21 @ 08:42:29
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0