swooschhhhh!!

Så har min dan varit. Tvättning med två barn  samt ösregn...rekommenderas EJ!...Men det gick. Fick besök av fina Emma. Behövde uppdateringar i make-up fronten så två ögonskuggor blev det med. Sedan kom svärisarna o lämnade hunden. Blev en del make-up uppvisning o annat skoj. Sminkade svärmor o hon blev jättefint!.Allting är så upp o ner med de...¤suck¤....

Middag blev sena o barna är piggare än nånsin. På måndag har två kunder bokat in tid för nagelförlängning. Ska blir så skoj!

zzzzzzz nu orkar jag inte mera zzzzzzzzzz......ska bädda sen susa......

So long!

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! vet du någon bra musik som du vill dela med dig av.. artister, band och låtar. jag gillar nästan all musik så det är bara att ge förslag i mitt senaste inlägg i bloggen:).

tack i förhand/ louise ewing

www.louiseewing.blogg.se

2009-07-23 @ 22:58:21
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0