Aj!

Aj! va det gjorde ont att ta bort mina gele naglar som jag gjorde hos en tjej inne vid Linné. Dan efter jag gjorde de lossnade det redan vid nagelbandet!! När jag fick min "fotbehandling" av en proffsig dam som Emma hade anordnat till mig blev hon så arg. Ja, inte på mig utan på den tjejen som fixade mina gele naglar. Hon bad mig om hennes nummer o ringde genast upp "tjejen" o skällde ut henne. Jag tyckte faktiskt synd om "tjejen". Men har man plöjsat femhundring så borde det hålla mera än en dag.  Ja, fotterapeut alltså som ringde o skällde ut hon som gjorde nagel förlängning på mig.

Eftersom jag själv håller på med naglar så visste jag redan då att hon gjorde inte allting rätt men ja ni vet jag vågar ju inte säga nått. Nej, måste våga mera! Så strax ska jag fixa mina egna naglar. Har ju beställt hem saker men de dröjer...trodde att jag skulle får hem de snart men ca. den 16 stod det att det skulle vara framme (fr. DK).....

Va o fixade mannens mammas naglar i helgen. Hon e en nagelbitare...BIG TIME!...fanns inte så mycket att jobba med men jag lyckades! synd bara att jag inte tog en förre bild....nåväl...alla andra bilder ligger i Jimmys telefon så de får ni ser senare....


suddig bild...men de går ju alltid att tar nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0