Ångest!!!

ja bra ångest iaf.!!! I dag är gubben min..hoho...ledig. Då e det alltid shopping som står högst på min listan. Åkte förbi Subway o köpte en av det goaste kyckliga macka jag ätit! (vid Linné)...dock kostar de extra jämför med andra ställerna men det e det värd!  Sedan blev det små plock här o där som vanligt.

Mamma min har ju planerat Thailand resan..igen...hon var ju där för några månader sedan. Så igår kom ju våran vän som var med oss sist vi var där nere. Vi planerar att åka dit igen nästa år. Som tur är slipper vi bokar någrar hoteller när vi är i Bangkok då min morbror har just köpt ett stort hus som man får plats med hela hundra slänktingar i. (ja inte riktigt men nästan). Toppen! mera shopping o mat pengar blir det då! Kommer nog att hyra ett hus i Hua Hin sen vill mamsen tar en tripp upp till Chaeng rai. (tar en natt med bil..typ!!!)

Det e bra att man planerar så lång fram då hinner man spara. Men nu under sommaren blir det nog småtripp här o där. Man kan ju inte bara spara jämt, visst; Det e många som vi känner som ska till Thailand snart så det blir en hel del snack här hemma med. Önskar att vi kunde åka nu iår!!! Fast man vet ju aldrig....kanske man vinner på storvinst snart....men det gäller väl att man köper lott o det med...



Vyn fr. heaven 23...vi fick ju present kort där ifrån...så nån dag snart får vi nog åka upp o smaka av det berömda räkmackan....oj! kom på att vi har FEM presentkkort till bio så då kanske man ska passa på att göra en hel kväll med mannen snart!

So long!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Jag är ledsen att det tagit tid men jag väntar på leverans av material så jag har INTE glömt dig :-D

Tror du att du kan säga lite mer noggrant vad du ville ha på Emmas armband??

Och vad står E.R för, är det hennes initialer?? Det ska inte stå något för din bror då??

Och ska det vara något annat i armbandet typ någon pärla????



Jag skicka dem så fort jag hinner, jag lovar!!! Ditt är ju färdigt(om du nu gillar det)



Kram så länge!!

2009-06-16 @ 08:20:12
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0