fikat!

Va o fikade hos mannens mormor som bor 30 sekunder med bil ifrån oss=)...mycket trevligt som vanligt. Bjöd henne till oss för en midsommar lunch nästa vecka..längtar då jag älskar att bjuda hem familj o vänner för mat o divs. gött. För senare på eftermiddag (midsommar) kommer min familj o då ska jag bjuda på smariga thaimat. Mannen jobbar denna helg men det känns okej då jag håller på att grejja o röja här hemma.

Har målat (finaly!!!) Bella klädskåd dock är dörrarna kvar. Tänkte byta ut glaset på dörrarna mot spetstyg eller ramar in dörrens baksidan i det. Så slipper man ser allt kläder. Sen har jag en annan project i vardagsrum men det har jag alltid. Tycker det e så rolig med inledning. Men det där går ju i perioder. det med....


Så här fin var det förra vecka...uteservering O´Lealys? (stavas)...Bella blev dålig efter hennes lunch..Lasagne!!! Fy!!!
Borde/ska vara mera uppmärksamma nästa gång vi äter ute nu under sommaren...specillt under varma dagar. (Lasagne var så fet o till det fick hon ännu mera fet fet fet sås till???) Hon tog två tugga av det....ser bilden nedan!!!


Halva lasagne var täck med nått okänd sås??? Allt annat var så bra där men det som vi hade beställt till Bella verkade har stått ett bra tag o typ jäste!!! Uck!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0