Forts....

Jag hade för ett tag sedan beställd hem ett namnbricka fr. en annan tjej. Såg verkligen fram emot det men siggen besvikelse...brickan var mindre än femtie öring o så klen o böjd...priset var okej men med frakten tyckte jag att när man fick hem resultatet var det verkligen inte värd pengarna...oavsett summan...

Nu har jag inte kvar hennes sidan men så här ser denna brickan ut....den till höger....jämför med min nya snygga till vänster!!!


Halsbandet till vänster kommer ifrån Peachiessmycken (hoppas det e oki att jag marknadsföra dina halsband Petra=)

Kommentarer
Postat av: Petra

Klart det är ok att du länkar....

Blir ju bara glad!!

Så du tyckte kedja var för grov eller???? Jag tänkte att eftersom ringen var ganska stor så gjorde jag kedjan ganska grov också!!

Jag kan ju göra ett till lite längre fram om du vill??

2009-06-19 @ 11:10:54
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0