hej hej!

ja långt sen senast jag bloggade....var ju fullt upp med bröllop o divs....veckan efter bröllop var jag helt slut! Hade svårt att sova o det så efter allt var klart som har med "the wedding" att göra så släppte ju allt stress o oro med. Nu har jag vilat upp mig o ska tar tag på min karriär igen. Håller på att beställa hem fler materiallt till för att fixa naglarna. Eftersom jag håller på att träna så tar jag extrem lite betal för det....150-200 kr max! Vet att det inte går att lämna kommentarer på min blogg...ska åtgärda det a.s.a.p annars går det bra att maila mig på: [email protected] Så jag söker någrar modiga provråtta till min projekt! Kommer givetvis hem till er om så önskas men kommer ni till mig bjuder jag på goda tilltugg o.s.v.=)

Nu!...lite bilder fr. the wedding!









Ha det gött!

=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0