Kort kjol!!!

Jippi! idag åker klänningen på o barben e man med! Har beställt hem en söt klänning som jag misstänker inte kommer i tid till midsommar. Snabb shopping på fredag blir det nog. Har skrivit flera inlägg idag men blogget strular som många redan vet.

Hämtade hem nagel grejerna. E så nöjd så nöjd. Ännu gladare blev jag när jag kollade posten att de andra nagellack o m.m. också hade kommit! Bara småsaker kvar. Blir mycket nagelfix till helgen. Har redan bokt in en tid med en av Bellas fröken.

Idag pratade jag med någrar av Bellas fröknar som jag bl.a. har jobbat med. Det e så härligt att prata med just en av de. Hon ger mig så mycket positiva energi!!! Sånna personer e det ont om.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Ska bli spännande att besöka Suvisas nagelsalong :-D

Vad gör ni nästa helg förresten? Och hur lång tid tar det? J Ska hjälpa sin syster att flytta och jag har alla barnen, kanske följer jag med till Gbg och åker hem till dig, om du klara lite barn förstås??!!

Skickade ditt halsband idag, får se när det dyker upp!!

2009-06-17 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0