Lägg av!!!!

Mannen har tagit semester för att hjälpa sin farmor att flytta. Nu vill mannens pappa att de ska tar det tidigare (då farmor kan komma in i lägenheten tidigare..efter hans tjatande!!!)....Men Jimmy kommer att jobba nu till helgen men då säger hans pappa att du får isf. tar ledig tre timmar eller nått för att hjälpa till!!! Men hallå!!! Jimmy har ju redan tagit semester för den dagen det var bestämd redan från början o nu så ska de ändra på allting bara för han ska antagligen göra ngt. annat....hänger ni med?

Jimmy e ingen chef o han kan inte ändra sin schema hur som helst o på kort verse....tråkig när folk bara tänka på sig själva!!!

Nej nu har jag skrivit av mig så nu släpper jag detta....Imorgon fyller mannen år så då ska jag hitta på ngt. extra rolig för honom. Det förtjänar han verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: ammizz

sv: man tackar :D

2009-06-22 @ 20:56:55
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0