Pic. update...

Det mesta av tiderna som jag har för mig själv går åt att leta runt efter olika tillbehör o roliga ting till min nya hobby/framtid jobb...naglarna så klart. Det e så rolig att det finns så mycket...kostar en helt del men det gör ju allting nu för tiden.

Bjuder på fler bilder fr. the wedding...so here we go!


Mamma min & Bella min!



Det enda sättet vi kunde vigas oss o det var med lilleman hängande där fram!


Lillemannen ville verkligen inte har sin matchande väst med broderier samt fluga så han körde litet mera lediga stil=)


 The wedding cakes...bakelserna!! Skulle egentligen ställa upp de på ett tårtställ men tid o viljan tog slut men det bloir bra så som det var ändå. Mamma skötte ju allting så hon fick så mycket att göra, stackarn!



Miimmi o Musse forever....

Tycker att det tar lång tid att ladda ner bilderna så dessa får duga så länge...so long!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0