Shopping tips o annat!

Hemmet e städat o klart! En av det härligaste känslan e nog nybäddat säng o rena hem...Crazy att städa en sånt underbart dag..men i morn står mycket på schema o hoppas på fin väder då med.

Ungarna leker så bra ihop...skrattar som smittar av sig=)

Ska strax går ut o  mysa på våran fina balkong...e så gött när det fläktar där...



Shopping tipset e att det e rea 50% på allt i den där butiken mitt emot Happy Land i Backaplan...kommer inte riktig ihåg vad den heter. Skulle kunna handlar mera men jag hade ju shoppat redan en del klänningar dan innan....visserligen e det väl rea överallt men 50% off på allt e bra....de har söta bebis kläder fr. Name it...och det märket gör fina, roliga kläder o dessutom e kvalitén ganska bra...synd jag inte har småbebisar längre för annars hade jag säkert plockat med allt från bebis avdelningen.
 
Pic. från mina fynd kommer senare..e så segt på att fota nu för tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0