Tjena mors!!!

Har haft tekniska fel så därav tystnaden fr. mig. Men nu e det back on track igen. Önskar mig en fin ros liten pc till fördelsedag....hörni?  ;)

jaj ja mig! Vart o shoppade i går o idag...icke bra!

Oh! va jag e trött på de förbaskade arbetsförmedligen o a-kassan!!! Jag pallar inte mera!!! Nu har ams avregistrerat mig!!! Missade antagligen en uppföljning av ett arbete. .....har inte ens blekaste aning när de skickade mailen!!! Nåväl....tur min familj peppra mig att kämpa för mina pengar som jag får av a-kassan som knappt räcker till halva våran hyran!!!

Antar att det e många fuskande så de e ju stenhårda...även på ärliga människor som aldrig blivit arbetslösa förr!!!

Got to go!

solen skiner...måste passa på då att vara ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0