Väder o naglar?

Ja det regnar ju...bara det blir varm snart...ville köpa nya klänningar o sandaler o det e ju inte kul att göra det nu precis. Fick en härligt sovmorgon då mannen börjar sent idag o han då bestämde att kidsarna ska vara lediga. Fick stek ägg o bacon till frukost! Så nu sitter man o mår allmän seg. 

Nästa vecka väntar en konsult utbildning inom M.K. Blir nog rolig då de andra tillställningar jag varit på alltid vart intressant o roligt. Jag kommer förmodligen håller på med två olika saker men de går liksom hand i hand. Blir nog bra tills slut....om jag nu inte blir bjuden ettt jobb inom förskolan till höst så att säga. Då får man tänka om igen....men det är jag så van vid att det alltid händer oväntade saker.

BEFORE

Hade in te de rätta tipparna hemma så jag fick improviserar o klippa till den delen som man fäster på sina egna naglar.
Sen blev det såklart en massa filande...längtar efter min filmaskin nu!


AFTER

Älskar denna somriga färgen! Denna gången målade jag inte med gele utan lät naglarna "vila"..bara med vanliga nagellack....(om den nu får vila)...kan inte leva utan färg på naglarna länge=)

Kommentarer
Postat av: Simone

Snygg efterbild :) Men den före ser ut som om naglarna växt ut och plastet sitter ovanpå, ser jag rätt eller är det bilden ? :)

2009-06-12 @ 11:57:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0